Fredag

Halloj!

Äntligen hemma efter en lång dag, fett ont i fötterna! Dagen började inte allt för bra kan jag påstå! Jag försov mig en timme upp göra i ordning sig ap snabbt sen cykla iväg då tappar jag först handduken som jag hade på sadeln för att inte bli blöt, sen kommer jag på att jag glömt buss kortet då var det bara att cykla tillbaka när jag sprungit upp och hämtat det gav jag mig iväg en andra gång jag cyklade som en tok kommer ner till stationen typ 2 minuter kvar tills bussen går men jag hann! När jag kommer på bussen ska gå och sätta mig då går mina strumpbyxor SÖNDER! Tror ni jag höll på bli galen eller? Jag smsade mamma och frågade i fall att hon inte kunde sättaöver pengar till mitt kort så att jag kunde köa nya det skulle hon göra, några minuter senare får jag sms av henne att det inte fungerar att överföra för det var något fel på banken sida. ÅÅ vad sur jag var ! Jag hade 28 kr men det räckte juh knappast till ett pat strumpbyxor. Sån tur var så hade jag dubbelt på mig så dom jag hade under var inte lika trasiga, tack och lov! På information och layoten fick vi gå och titta på estetiska projektet, en musikal alltså. Som höll på från 13-15 måste säga att den var riktigt bra! Sen efter det så åkte jag vidare till Borlänge med mamma och Stoffe, Nicole åkte med till Djurås. Vi handla kläder till Stoffe. Sen fick jag deoderat, legins, foppa tofflor till jobbet och ett par vita tyg skor av mamma, är hon inte för underbar?
Ikväll blire och slappa sen jobba resten av helgen.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0