Onsdag

Ohhh fy vad skönt det var med sovmorgon! Fast desto jobbigare att sova själv, men det gick. Imorse fick jag sova ända tills 7.30, en lång sovmorgon för mig som annars går upp 5.30, så just därför älskar jag Onsdagar! Och desutom har vi bara 2 lektioner på Onsdagar, sköönt! Idag tjuv började vi lite på cafe projektet. Jag, Filippa och Ellen och vårt cafe heter cafe Royal det ska bli fett bra! Vi har fram till vecka 22 på oss att jobba med det sen ska det redovisas muntligt. Så nu ska vi köra hårt som satan så att vi hinner klart, starta ett eget cafe är väl inte direkt det enklaste som finns, men vi hoppas på det bästa! När vi slutade idag var det över 1 timme kvar tills mitt tåg gick, jobbigt värre! Så jag följde med Filippa till Siljan och köpte cafe och sedan gick vi vidare till hennes mammas skönhetssalong, så stod vi där och pratade en stund sen rusade jag ner till mitt tåg som jag tog mig till Rättvik med. Sen var det bara hem och sätta sig och plugga, jobbigtjobbigtjobbigt! Var verkligen inte på humör för det idag så jag har läst igenom det typ 2 gånger bara, så jag får väl hoppas att jag kan någonting. Man kan väl inte alltid orka med alla läxor eller? Lärarna är expert på att bara slänga på oss läxor, ibland förstår jag fatiskt inte vad dom tänker med, kan bara bli så irreterad! Men det är väl bara att ta imot dom, men man kan juh inte direkt lova att man gör dom. Nu ska jag sätta mig och lata framför tven med mamma.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

tänk på stackars mig som inte har hunnit plugga än och klockan är halv åtta:O jag ska hinna äta och sen ut och springa också:S fast får kanske skita i och springa idag:'( men men vises i morron på benkans lektion (bläääää) <3

2009-04-22 @ 19:35:26
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0