Tisdag

Halloj :D

Nu sitter jag i skolan med Nicole och Filippa trevligt trevligt! Bara hunnit haft 2 lektioner än så länge och vi har bara en kvar! Och det är engelska och det är något jag inte tycker om! Jag hatar ärligt talat engelska, men det beror nog på att jag är så dålig på det. Imorse ringde min klocka klockan 5 fattade ingenting när det stod, 5.00 ? Så jag trodde att den hade gått sönder liksom. Sen när Marcus hade vaknat så låg han bara och skrattade och jag fattade ingnting. Då hade han ställt om klockan igår kväll bara för att retas med mig. Elakt, men han är juh för sööt! Direkt efter skolan blir det att sätta sig på den tråkiga Tällbergsbussen, usch! Sen blir det att dra vidare till Louise grillkiosk och jobba lite.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha fan va bra gjort av marcus;) <3

2009-04-21 @ 20:28:36
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhh jennyyypenny skaffar blogg wiee hihi :):)

<3

2009-04-21 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0