Torsdag

Tjabba Tjena Hallå :D

Gash asså vad veckan har gått fort, det är liksom Torsdag idag jag tyckte nyss det var Måndag :O Det är väl både bra och dåligt skönt med helg fast jag ska juh jobba hela helgen och desto sämre att det närmar sig tills Marcus ska åka hem! Vill inte jag vill att han alltid ska vara nära mig, men det går tyvärr inte. Idag fick vi all information till cafe projektet så nu är det igång, spännande.
Från en sak till något helt annat, vilket underbart väder! Nu är våren här så härligt, man blir bara så lycklig! När jag slutat efter provet idag var det typ 2 timmar kvar innan mitt tåg skulle gå så jag ringde till min mamma, och hon var så gulliga att hon kom och hämtade mig! Visst har jag en underbar mamma! Så hon och Marcus kom fräsandes i passaten till Leksand. Vi åkte hem sen följde jag med Marcus ner till kiosken för han skulle jobba och jag gick och hämtade min kära kärringsnurra. Åkte hem och la mig i solsolen och somnade till en stund. Sedan åkte jag och mamma till parken för att titta vad dom hade för kläder där, kan juh inte påstå att det var allt för snygga kläder. Sen åkte vi vidare till Granngården men då kom vi på att vi ska till Borlänge imorgon så då kan vi lika gärna titta på Rusta först. Så vi brumade hem och jag har städat mitt rum, fattar nu knappt så att jag fattar att jag gjort det själv ! Haha. Låg saker över hela golvet så nu är det som ett nytt rum fett stolt! Strax blir det Stockholm Arlanda på tven blir väl att glo på det tills min pojke kommer hem, saknar honom! <3
Puss&kram

 <---Saknar min Thilda!


Kommentarer
Postat av: Mathildiiisss

saknar diiig meeeee juh! <3

2009-04-23 @ 21:57:57
URL: http://mathildastormats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0