Utkast: Heej Hopp ...



Heej Hopp allesammans :)

Nu har även jag skaffat mig en blogg, känner juh att jag vill hänga med i svängarna. Känns som om varena människa har en blogg, kände mig lite utmobbad! Så jag måste testa på det här med bloggning få se i fall att det är lika roligt som alla säger.
Idag är det Måndag igen då efter en skön veckas lov! Lugn kan jag väl inte påstå att den varit efter som jag och Marcus jobbat för fullt. Blivit ett antal dagar med ungefär 10 timmar, men jag måste erkänna att det är lite roligt ändå. Skratta inte åt mig nu, men jag jobbar i ett gatukök. I Torsdags drog vi på en riktigt rolig båt tur till Åland. Det var min familj + Marcus och familjen Linden som var med. Mycket lyckad båtresa. Vart några drinkar på kvällen och bara glassa runt. Lite semester fick vi då. Jag hade tänkt lägga ut lite bilder men min kabbel till mobilen har gått sönder, jobbigt! Bara att lägga ut pengar på en ny.
Idag har jag försökt mig på att plugga lite efter som jag har administrations prov på Torsdag, fattar inte ett skit! Sen imorgon ska juh jag och Marcus stänga kiosken så då hinner jag inte plugga något heller. Kan juh hoppas att det kommer gå hyfsat bra i alla fall. Fick då VG på mitt tyska prov jag gjorde innan lovet skapligt nöjd!
Jaa det var mitt första inlägg ska försöka skriva så ofta jag kan!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0