Febern borta!

Sitter i soffan som inte är något ovanligt för mig nu! Fortfarande kraslig men min feber är borta i alla fall, skönt! Men snuvan och hostan är kvar men det kan man leva med. Inatt fick jag sova berdvis Marcus<3 underbart har inte sovit så bra sen han åkte. Vaknade desutom inte en ända gång och jag är expert på att vakna på nätterna. fast beror väl på att jag inte sovit så mycket natten innan. Marcus är på APU med pappa nu så dom kommer inte hem förens inatt. Så ikväll blir det film kväll för mig och mamma. Hoppas på att vi får låna "män som hatar kvionnor" av Jozze.

Hörs kanske sen.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh va skönt att höra att du mår bättre (: Är oxå lessen för att jag inte fick tag på brorsan :'( Saknar dej gumman <3

2009-08-28 @ 23:32:02
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0