Första skoldagen!

Åhh har varit på sånt sjukt toppen humör idag! Och till och med hyfsat glad när jag vaknade helt underbart!
Jag ochh Jozze åkte med 8.48 tåget, och vi fick åka grattis Jozze är expert på att flörta ;) Vi kom till Leksand flumade på som vanligt gick in på hemköp köpte dessing till min middag, tuggumi och såklart en cola till Jozze! Gick nnågra varv runt skolan för att spana in dom nya 1:orna. Sen satte vi oss i caféterian och bara flumade, vi kan ha så sjukt kul tillsammans förstår inte vad vi får allt ifrån! Sen vart det att gå till klassen, har fått ny klassföreståndare rätt skönt måste jag säga! Schemat ser helt okej ut!
Jag och Jozze åke tillbaka till kära Rättvik, åkte hem till mig för att hämta min p-piller kartong eftersom jag inte vet vad den heter, Haha! Men vi fastnade vid en massa kläder, Jozze hittade på påsen med mina kläder jag slängt ut ur gaderoben, och hon kunde ha allt förutom 2 saker skönt att bli av med det. Men hon var verkligen sjukt snygg i kläderna! Sen drog vi till UM som Jozze kallar det och hämtade ett recept till mig, skönt nu var det av klarat! Sen drog vi hem till Jozze och tittade på filmen män som hatar kvinnor gud vad hemsk den var fast den var ändå bra på sitt sätt. Efter det drog vi och Jonas upp och tittade på Stoffes match dom vann med 8-4. Vart och cykla hem till mig få lite mat i magen sen ner till sporthallen för att titta på Jonas innebandy träning lite. Man blir banne mig lite sugen att spela!
Och nu ligger jag i min sköna säng och lyssnar på "sexy bitch" helt bestatt av låten!

Imorgon blir det att ut och leka med 1:orna, börjar klockan 10.00 sköönt :)

Saknar min Marcus såklart <3

Jag säger bara se upp för motorcyklar det kan gå illa! ;)
Good natt!! <33




Kommentarer
Postat av: Josefin

Asså, shit va roligt vi alltid lyckas ha tillsammans.. :D Men den här dagen tror jag slår de flesta.. ÄLSKAR DEJ GUMMAN, DIN SEXY BITCH! ;) <3

2009-08-25 @ 07:15:33
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0