Ont i halsen :(

åhh jag blir galen! Har fått skit ont i halsen sen jag kom hem efter skolan! Sitter och samlar ork till att orka laga mat, men får aldrig kraften även faast jag är hungrig. Tänk i fall att Christoffer kunde hjälpa till lite men nejdå.
Idag har det väl inte hänt så mycket kom till skolan till 8.00 men kom aldrig någon lärare så säger dom att vi varken ska ha svenska eller engelska, så då fick vi ha våran sista lektion istället näthandel B. På lekktionen kom Leif (våran engelska lärare) och sa att vi skulle ha lektion 9.25 men det hade Majsi glömt bort och sagt till oss, skönt måste jag säga. Sen vart det luch och planering på gympan, hann med 13.00 buss hem. Har tittat på "wallander-tjuven" helt okej lite läskigt att titta helt själv bara! Men det var samma mördare som jag trodde ;)
Vid 17.30 tiden får vi besök av mmormor och morfar, Roger och Lizett som ska gratta stoffe trevligttrevligt:)
Nu behöver jag bara sova ensam en natt till, för imorgon kommer älsklingen :D<3

men vi hörs senare! pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0