Sjuk :(

Ligger i soffan med täcke över mig ganska mysigt måste jag säga, fast det sakns någon och det är min älskling och han ska jag få mysa med ikväll! wiiie. Fast jag måste även säga att det är skit tråkigt och ligga här vet iinte vad jag ska göra? varit vaken hel natten typ haft ont i kroppen som en tok och frusit. Imorse när klockan ringde mådde jag inte så bra så gick upp och tog tempen hade 38 graders feber. Men nu har jag tagit tempen och den har gått ner, jag älskar ipren!Har fortfarande ont i kroppen, snuvig och hostar, men hoppas på att jag mår bra imorgon! För då blir det shopping efter skolan med Jozze! Har precis sett på a cinderella story älskar filmen, gjort ända sen första gången jag såg den. Nu blir det att tita på tv antar jag.
Hörs sen.
pusss&kraam

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas hoppas du blir frisk snart. Är redan helt tomt utan dej i skolan.. Krya p ådej gumman! <3

2009-08-27 @ 14:42:02
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0