Slapp dag!

Nu sitter jag och älsklingen i soffan och myser, eller nästan i alla fall han äter och jag sitter här men jag har honom i alla fall bredvid mig och det betyder mycket för mig eftersom han åker i från mig på Söndag! Usch vill inte ens tänka på det blir bara tårögd. Idag har vi bara setttat framför datorn tven och varit ute och spelat  kubb skönt måste jag säga!

Igår var jag med Jozze hela dagen var riktigt roligt var ute och tog massa bilder, tittade på lite gamla bilder och skulle knäppa om dom och se skillnad. Och det är skillnad kan jag lova er! Ni ska få se bara jag fått alla bilder. Men jag kan bjuda på några bilder ifrån gårdagen.


<3

<3

<3

<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud va roligt vi hade igår! :D ÄLSKAR <3

2009-08-22 @ 00:45:28
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0