Älskar att sova!

Jag har kommit på att jag älskar verkligen att sova, då slipper man verkligen tänka på allt och alla!
Just nu sitter jag och tittat på mitt ostädade rum och lyssnar på musik, kan juh inte direkt säga att det är vackert här men jag har inte orken att göra någonting! Och jag sitter även och tänkter på gammla minnen eller dom är väl inte allt för gammla! T.ex när jag, Sandra, Jimmy och Marcus spelade tecknet på fyllan shiit vad sjukt kul vi hade, jag och Sandra gjorde bort oss hela tiden xD Haha!
Försöker plugga men går inge bra för mig eftersom jag inte fattar någonting! Menmen sånt är livet.
Ikväll blir det en promenad med Mathilda så himmla efter längtat, kom nästan tårar imorse när jag kom på att jag skulle få träffa Mathilda idag helt sjukt vad man kan sakna en person ändå ses vi inte så ofta det är dumt tycker jag!

Hoppas på ett svar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0