Hej bloggen!

Sitter i Christoffers rum och spelar härlig musik:) Blev att sätta sig här efter maten skulle egentligen ner och läsa lite samhällskunskap för att försöka att inte få IG på det här prover också, men jag orkade bara inte! Får läsa ikväll innan jag lägger mig. Snart blir det en promenad med Mathilda med gångstavarna var säkert ett år sen nu! Skaa bli trevligt skönt med lite sällskap måste jag säga.
Imorse var jag sjukt förbannad på den person som uppfann väckarklockan, fatta vad sköönt i fall att vi fick sova tills vi vaknade och gick till skolan då ;)
Sjukt pinsamt att jag har blivit beroende av ett spel på facebook sitter typ och nördar det hela tiden även fast jag är skit dålig xD Haha.
Nu orkar jag inte skriva mer :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0