Jul!

Nu var det alldeles fför länge sen jag skrev känner jag men känns inte som om datorn är så viktig för mmig när älsklingen är här, jag som alltid är beroende av mobilen annars också men när han är här glömmer jag den överallt, ganska sjukt;)

I Fredags varjag på parken lite för fest här innan, var en grym kväll måste jag säga! Länge sen jag hade så roligt, fick till och med, med mig min pojke in! :D Finns inte så mycket mer att säga om den kvällen mer än att denvar grym och att det var grymt bra folk med :D

Från Söndag till Måndag sov vi i Leksboda, fick lov att åka hem igår för att jag hade glömt mitt p-piller hemma, tror nog inte att våra föreldrar vill bli mormor och morfar eller farmor och farfar redan ;) Sen fick vi lov att julstäda mitt rum för det såg verkligen förjväligt ut efter i Fredags! Vi började städa sen kom vi på att vi skulle möblera om mitt rum vi hann inte klart med allting idag så jag har fått fortsatt idag men nu är det klart, är så överlycklig kan gå in på rummet nu utan att få ångest! :D

Ikväll blir det att åka tillbaka till Leksboda sova där tills imorgon och fira lite jul där imorgon bitti sen åka hem hit igen och på kvällen kommer farmor, farfar, Greta och Ingrid hit blir en lugn kväll :)
Ärligt talat så har jag ingen jul stämning alls känns jätte hemskt ju :S Men den kommer förhoppningsvid imorgon, slått in julklapparna nu, bara 2 stycken kvar som jag ska hinna med innan jag åker till Leksboda :)

God jul!

Bild sen i Fredags, dock inte alla!




Mitt rum!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0