Skoltrött!

Sitter i skolan trött som satan! Har så sjukt mycket just nu, känns som om jag bara vill elda upp alla böcker och skita i det! Hade samhällskunskaps prov idag och det gick SKIT gisasde mig igenom provet. På Måndag har jag ett stort inköp och varuhanterings prov! Åhh, hatar skolan! Tur att det bara är en vecka kvar nu.
Inatt har Nicole sovit hos mig riktigt roligt! :) Jag hade tydligen lagt mig och hållt om henne i sömnen är juh så van att det är Marcus jag sover med xD
Nu ska jag ha svenska, sen får jag äntligen åka hem! Blir kanske Lucia ikväll, får se vart vi ska sova först. FÖr älsklingen kommer juh hem ikväll!! :D:D

Trodde inte det här om dig!

PUss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0