Teckenspråks prov!

Sitter i skolan har nyss haft teckensråks prov var skit nervös inför det eftersom jag typ inte tränat någonting, men det gick faktiskt bra! Och nästa lektion som börjar 10.10 så får vi nog reda på våra prov som vi gjorde förra veckan som var skit svårt max G för min del! 
Imorse åkte Marcus och Rickard uppåt  med Jimmy igen, måste man somna själv och Marcus vet inte om han kommer hem i helgen men det visar sig :) Ikväll blir det att gå och titta i fall att det är någon step up annars blir det en promenad för mig och Mathilda, saknar henne! 
Mamma skickade sms till mig imorse och undrade i fall att jag villa ha en förpackning med ögon skuggor som UF-företaget style your eyes säljer i en förskotts julklapp och det är klart att jag vill! :D

Jag ger det en chans till, och det visar sig hur det går..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0