19/7

Nu sitter jag i min ensamhet och har verkligen jätte tråkigt! Har inte en aning om vad jag ska hitta på. Marcus fick nyss lov att åka iväg för att jobba, han fick reda på det typ 15 minuter innan, dålig stil tycker jag! Över lycklig att jag slipper den där skiten. Hade varit kul att ut och träffa någon men alla verkar vara upptagna tråkigt! Så snart blir det nog att ta en dusch och försöka ryka mig i kragen för att hitta på någonting. Är juh så himmla tråkigt väder, en sån här dag kunde väl solen varit framme så man åtminstonde kunde sola lite? Är fortfarande helt vit eftersom när det var som varmast stod jag i kiosken och arbetade. Snart är classic i alla fall längtar som satan PartyParty säger jag bara! Ikväll blir det väll att lägga sig i soffan och slöa och titta på walk the line kl 21.00.
Nej nu blir det att ta en dusch ha det så bra!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0