25/7-09

Grymt bra kväll igår måste jag säga skulle inte kunnat blivit mer lyckad äv vad den vart! Jozze, Jenny, Jonas och Marcus.
16.00 igår började vi med att bowla, Jonas vann såklart kan juh inte påstå att jag var skicklig på det där med kul var det. Märktes att jag och Jozze inte var stamisar där längre ;) haha. När vi boawlat klart drog vi vidare till ICA för att köpa tacos grejer för att senare bege oss vidare till Jozzes hus. Det blev att laga lite mat, med mycket skratt. När vi alla hade lyckas smällta maten så drog vi upp på Jozzes rum och spelade eye toy, skit kul spel juh fast svettig blev man kan lova att jag har träningsvärk idag vart några matcher. Och även några matcher i Sing star. Ska lägga ut lite bilder ifrån eye toy spelaet när jag fått bilderna av Jozze dom är helt sjuka! Till sist vart det kort spel, tecknet. Tjejerna mot killarna, och tjejerna vann såklar vi ägde ut dom med våra tecken ;) haha. Vid klockan 04.00 drog jag och Marcus oss hemmåt. Sjukt rolig kväll!

Idag drog vi iväg till Mora en sväng, skulle vidare till Sollerön för att hälsa på farmor och farfar i husvagnen men när vi kommit halvägs så möter vi dom då är dom påväg hem irreterande! Men då drog vi på dollar, ICA MAXI och till rondellen och käkade istället. Vart bra ändå. Nyss har jag stor städat mitt  rum skönt att få det lite fint igen till classic. Ikäll blir det nog bara att ta det lungt framför tven och tagga inför morgon dagen blir att dra hem till Jozze på fest, kulkulkul! Resten av vecken blir det väl att dra ut och titta på bilar och festa :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0