Äta Äta Äta

Känns som om det ända jag gjort dom har 2 dagarna är att ha ätit. Beror väl på att jag satt i mig en massa onyttig heter inte bra! Just nu är Mattias här han har varit här sen igår. Jag, Mattias och Marcus tog oss en promenad bort till johanssons järn igår för att köpa lite saker till fönstrena, när vi var påväg hem därifrån så kom vi på att vi var hungriga så vi gick ner till kiosken där fick vi lov att stå och vänta i en hel evighet så vi struntade i den och gick vidare till stars och åt där istället. Efter det vart det in en sväng på Konsum och köpte massa godis på kvällen blev det mys med film och godis. Idag har vi varit nere på Tisdags kul träffade på Jozze och Jonas så vi har umgåts med dom, trevligt trevligt! Sen var vi och tittade på några när dom hoppade i rampen sen kom mammsenoch pappsen och hämtade oss så åkte vi hem. Jag och Mattias satte oss och tittade lite på Eva och Adam, sen vart det att sätta sig här och lata.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0