19/7 - 09

Okej jag vet jag har varit dålig på att uppdatera den här bloggen på sistonde! Min bäste vän Jozze har som sagt påmint mig några gånger att jag måste börja skriva igen så nu är det väl dags innan jag ska lägga mig och sova. Typ hela lovet hitills har bestått av jobb, men säkert som dom flesta vet nu så har jag sagt upp mig, grymt skönt! Så nu är det bara att njuta av resten av sommarlovet känns sjukt bra måste jag säga!
Men jag har även hunnit med en helg i Idre. Den var mycket trevlig även fast det kom in lite misförstånd och bråk men det händer väl alla eller? Vi hade en stor och super fin lägenhet!
Fredagen vart det bara att dra runt lite i Idre satte hos min morbro i husvagnen för mesta dels för att det spöregnade. När jag och Marcus äntligen tog oss ut så började det regan som värst vi var helt dy blöta innan vi tog oss till macken, där träffade vi på pappa och Tobbe så vi köpte oss lite mat. Sen villa vi gå hem men då kom vi på att mamma och Louise hade nyckeln och båda 2 vägrade svara i sin telefoner. Jag och Marcus fick springa tillbaka och hämta nyckeln men fick även med oss en full Lousie och mamma hem. Kvällen  slutade väl med att vi gick hem och satte oss och ttittade på tv och somnade.
Lördag vaknade på morgonen vart väl för alla och ta sig en återställare. Sen gick jag och Marcus ut på marknaden och kikade och handlade lite. Senare vart det att byta om och sen drog vi iväg på Lasse Stefans! Och jag kom in  i entren där det var 18 års gräns, kom förbi 6 vakter som trodde att jag var över 18 år. Rolig kväll där inne fick även köpa öl :)
Söndag alla var helt slut vart pizza sen sitta i en bil hela vägen hem.
Jag och Marcus har äen hunnit börja på att göra om mitt rum vi har målat fönstrena och nu är det bara nya tapeter som fattas kommer bli super!

Nu ska jag och min älskling gå och sova :D
Nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0