Happ..

Har inte haft sån tid att skriva på ett tag nu. Men jag kan berätta att jag är helt slut! Precis kommit hem ifrån jobbet, jobbat hel dagar nu, och inte sovit allt för mycket på nätterna. Nu har Marcus åkt upp till Bräcke igen JOBBIGT! Men han kommer tillbaka på Onsdag eller Trosdag igen och då har han looov!!! Fan vad sköönt, kommer vara så lycklig! Skola imorgon igen jobbigt att klockan kommer ringa 05.30 känns som om jag skulle klara mig ändå. Men ärligt talat så åker jag hellre till skolan och träffar kompisar än att ligga hem för mig själv. Imorgon blir det tyska till 9.00 sen har jag ingen riktig lektion förens 13.30 jobbigt men jag har juh Nicole.  Nu ska jag gå och sova.
NattiNatti, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0