HATA REGN!

Regn, regn och åter igen regn! Jag förstår bara inte vart allt kommer ifrån!? Precis kommit hem ifrån Mora jag, Stoffe och mamma har varit dit en sväng och shoppat lite. Fast nu har jag typ knappt några pengar kvar, inte braa!
Vart att köpa :
- "Jeans leggins" mörka
- Hög klackade skor
- Fondaution (hur det nu stavas)
- Och en del inköp på dollar :)

Sitter bara och väntar på att Marcus ska börja åka ifrån Bräcke vill ha hit honom nu!
Blir väl att sitta inne och tråka resten av dagen i det här piss vädret!
Föresten igår gick jag reda på att vi fick MVG på caféprjoekter, och jag fick MVG i slut betyg i projekt och företagande fett stolt :D

Pusss&kraaam

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh gumman. Grattis till de härliga betyget. Önskar jag hade hunnit träffa dej innan jag åkte, men vi MÅSTE träffas när jag kommer hem. Har säkert massa prylar till dej :D Ta hand om Rättvik åt mej ;) Pussokram Älskar dej gumman<3<3<3

2009-06-11 @ 21:45:24
URL: http://josefineesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0