Måndag

Jaa Måndag kraslig är jag också. Gick till skolan idag för att redovis Caféprojktet som ÄNTLIGEN ÄR GJORT NU!!! Så jävla sköönt! Imorgon blir det sov morgon för mig ska bara till Visir på morgonen någon himmla Teamadag. Så jag åker dit och är med på brandkursen sista innan provet så bäst att jag åker dit, för jag fattar ingenting om vad provet ska vara på? MenMen.. Sen har jag tyska och matte prov på Fredag, lite jobbigt då! Nästa vecka är det brand provet och svenska provet men sen är det klart! Sen är det sommarlov!!
 Sitter här nu jätte ont i kropp och huvud, nyser typ gela tiden. Tempen har stigit från imorse, men fortfarande inte riktig feber sköönt! Ont i halsen har jag också. Men nu ska jag inte klga så mycket! Helgen har bestått av jobb, varit med Marcus, grillat och träffat släktingar myys! Är så lycklig att Marcus kommer hem redan imorgon igen! Saknar honom efter en dag, sjukt!? Ikväll blir det bara att lägga sig i soffan och slappa sköntskönt! Ska inte stiga ´något mer på termometern för jag ska inte bli sjuk!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0