Tisdag

Ohhh 2 skoldagar kvar nu, skööönt! Igår en lektion, idag en lektion, imorgon en lektion sen student galen torsdag har jag inte en aning vad som sker? Men fett  skönt är det! Idag har jag bara settat nere på kiosken och nördat mig. Villa ha socialt sällskap så hade jag juh dom trevliga flickorn Sofie och Sandra där som var prat sjuka. Så roligt och lära känna nytt folk! Var ner på melrose en sväng och skulle titta på kläningar hittade en fin men den kosatade 600 :- och dom pengarna hade inte jag då. Så jag åkte tillbaka till kiosken tom hänt. Pratade med Lisbeth lite och käkade lite lunch där stuvade makaroner och köttbullar, mums! Sen fick jag lite lön så jag kunde köpa klänningen så gulligt! Så nu har jag mig en ny klänning, skönt! Ska ha den på Fredag hoppas på fint väder. Hoppas på att få med mig Marcus också<3
Får se vad som händer ikväll skulle behöva ut och gå och städa rummet men har inte ork till något av det! Så lär väl bli att lata..

Pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0