Måndag

Då sitter man i skolan igen då, kan väl inte påstå att det är allt för roligt! Riktigt segt att komma upp imorse kände bara att man vila ligga kvar och ta en lång sov morgon och strunta i alla lektioner, men nejdå det var bara att ta sig i kragen och gå upp! Plus att man har lång dag idag ännu jobbigare! Går till klockan 16 men hoppas att jag hinner med 15.55 bussen, för jag lär verkligen plugga till provet på Torsdag och jag jobbar imorgon direkt efter skolan och onsdag är det solidaritetsdag så då jobbar jag också. Menmen sånt är livet allesammans man ska väl inte klaga! Nycklarna har jag tappat också i Fredags när jag cyklade till kisoken, KUL! Så inget lås till cykeln har man nu och inte heller någon nyckel till mitt skåp men har knippsat upp det nu och köpt ett nytt lås i alla fall. Och på nyckeln satte mig kära miranda nalle som jag och Jozze delat, den är juuh jätte sööt och nu är den borta!! ÅHHH säger jag bara ! Nu lär jag bröja på mig reält i kragen och börja ta mig promenader på kvällen, man kan väl inte bara sitta inne och feta sig så ikväll blir det en promenad!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0