Ondag

Jaa som sagt Onsag, sovmorgon imorse sköntsköntskönt! Älskar att sova, en sovmorgon för mig är till 7.30 på en vardag och jag älskar det!
Fast vart har solen tagit vägen? Den finns juh inte kvar? Fast det kan juh bero på att min solstråle är uppe i Bräcke så den kansek kommer fram på Fredag igen när han kommer hem? Vem vet, då kommer då solen lysa för mig för det gör den varje gång jag träffar Marcus (A)
Skoldagen har sett ut av jobb med café projektet med Ellen! Vi har faktiskt varit duktiga måste jag säga! Efter skolan vart det att åka hem, vänta på mat, prata med Marcus och spela yatzy med mammsen. Senare vart det en promenad med mamma.
Skulle ha färgat håret på mamma nu men tror att vi vart för lata båda två.
Nu hade jag inte så mycket mer att skriva eftersom inget speciellt hänt.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0