Shoo

Jaa då var man tillbaka i skolan igen! Jobbigtr måste jag säga absolut ingen lust, vill bara ha LOOV!! Men nu är det bara 3 veckor kvar. Shiit vad det här året har gott snabbt! Sen är det bara 1 år kvar för Marcus, sen flyttar han hem!! :D Idag är det lång dag ännu jobbigare! I helgen har jag bara varit hemma tagit det lungt, förutom i Fredags då. Då vart det parken med Jozze och Sandra, Scoots och Lars krizterz, hur dom nu stavas. Där inne tappade du i alla fall bort Sandra var så mycket folk, haha. Tidigt kom jag hem men kul vare. Igår var det att säga hejdå till Marcus, hemskt! Sen vart det en promenad med min Christine äntligen fick jag träffa henne! 
Nu sitter jag här och tråkar börjar inte förens 11.20 jobbigt!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0