Söndag

Halloh!
Jaa nu har jag väl int eskrivit på ungefär en vecka, jag har haft så mycket annat för mig än att settat vid datorn! Har precis varit Rättviks marknad och valborg då. Valborg vart det Mora till Mathilda, Erika och Marie hann bara vara där en stund innan jag fick ap ont i halsen så jag fick lov att åka hem. Vart hem och sova nästa morgon ringde klockan 7.30, då var det dags att upp och jobba, envis som jag är så ska jag jobba även fast jag hade ont i halsen det gick bra under dagen men desto värre på kvällen. Så Lördag vart jag ledig rätt skönt måste jag säga! Då vart det att ta det lungt med Marcus och ut på marknaden en sväng innan han skulle iväg och jobba. Sen vart det hem och byta om för utgång! Vart att byta om snabbt som satan eftersom jag kom hem lite sent. Sen vart det utgån med Sandra, hennes kusin och Jozze mycket trevligt ! Synd att endel personer inte kan hålla sig i skinnet bara. Inte träffat dig på flera månader så gör du som du gjorde. Inte ett förlåt får man höra det svider i hjärtat! Känns som om du inte vill ha med mig att göra längre, och jag orkar bara inte lägga ner energi längre!
När tjejerna dragit hem så drog jag till Marcus. Sen följde jag med dom till Insjön och skjusade hem Sofie så jag var hemma halv 6 imorse. Jag och Marcus sov till klockan 2. Vi drog ner till kiosken en sväng och sen vidare för att köpa pizza. Nu har han åkt hem, 3 underbara veckor med honom! Jobbigt att låta honom åka men man vet att han måste. Men Fredag kommer han igen och på Söndag har det varit vi i ett helt år! UNDERBART! Och längre ska det bli! <3
Just nu har jag beslut ångest i fall att jag ska sova, läsa läxa eller ut och gå. Får väl se vaddet blir.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0