Tisdag

Idag är det Tisdag då, dagen började segt! Verkligen ass trött, jag gjorde bara i orning mig jätte snabbt sen gick jag och lade mig en stund igen, inte likt mig? Men jag drog till skolan i alla fall. Första lektion information och layot, som innebär redovisning av muntlig kommunikation idag. Hade inte förberett mig någonting med det gick helt okej ändå tycker jag! Efter det vart det till att jobba med Café projeket på Svenskan ska redovisa det på Måndag eftermiddag och då måste vi vara klara! Sista lektionen var då Engelska och då fick vi se på film den är bra tycker jag! Fast jag minns inte vad den heter någonting med weeding. Sen drog jag vidare till Borlänge, vart att handla:
"Jenas leggins" - Cubus 179:-
Tröja -  Gina Trickot 149:-
Linne - Gina Trickot 99:-
Sjal - Vero Moda 99:-
Örhängen - Vero Moda 50:-
Ganske nöjd faktiskt :)
Nu blir nog bara att lata sig efter en mumsig middag som lagats av mig! Jag äger på att laga mat!! *HOST*

PUsss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Nu kan vi vara likisar med legginsarna ;) <3

2009-05-26 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0