Tisdag

Precis varit ute på en promenix med Mathilda, sköönt att få prata av sig lite eftersom man inte träffar henne allt för ofta nu. Så nu sitter jag här och tjockar mig med lite popcorn, mumsigt!
Morgonen började segt måste jag påstå! Är inte allt för pigg i kroppen har nog någon förskylning i kroppen, jobbigt!
Men jag tog mig upp till skolan i alla fall. Jag och Fillipa har gjort lite på café projekter super stolta faktiskt. Vi fick sluta 10 minter tidigare ifrån engelskan idag och jag åker alltid den jobbiga tällbergs bussen hem! Så när klockan var nästan kvart i kommer jag på att det går ett tåg 12.53 typ. Fillipa sa att jag hann sa jag började gå snabbt ner dit med mina klackskor som gjorde ont! När jag är en bit ifrån så hör jag tåget så det var bara att springa. Men jag hann, kan lova att jag var lycklig! Var hemma 1 timme innan jag skulle ha varit hemma egentligen. Så jag cyklade hem och pluggade lite. Sen vart jag hyper trött så jag lade mig i soffan och somnade, skönt måste jag säga! Sen när jag vaknade var mormor&morfar hos oss. Länge sen jag träffade dom! Sen var det dags att plugga igen och sen så vart det ut på en promenad. Inte vart så pigg så jag fick vara ledig ifrån jobbet idag, skönt! Imorgon blir det att jobba ifrån 12-13 någon gång eftersom vi har solidaratetsdag.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0