Brist på rubrik!

Ligger i sängen och latar mig lite efter en middag med god tacos, super mätt! Passade även på att ge pappa sin fars dag present fick bli kalsonger mamma har sagt att han går och klagar hela tiden på att han inte har några så, han vart glad i alla fall! :) Skulle egentligen kört till djurås idag men Jocke skulle inte dit förens efter 5 och som ni ser så är det väldigt mörkt ute och jag har inte lärt mig mörk körning än så jag och pappa tog en vända till Leksand fram och tillbaka, faktiskt roligt att köra!:) Fick testa på lite mörkningskörning i alla fall var faktiskt lite annorlunda.
Jag väntar på att älsklingen ska bli klar så vi kan sjunga sing star, han håller på städar verkstadsrummet eller vad man säger. Jag har väl hjälpt till lite sen har jag städat mitt rum och bara tagit det lugnt :) Älsklingen åker inte förens imorgon bitti den här veckan också så skönt :D Eftersom han inte kommer hem förens på Fredag nästa vecka heller.
På tal om Fredag så är jag pepp som satan! Längtar som jag vet inte vad, ska ha så himmla roligt! :D På gymnasiefesten asså;)

Puuss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0