En dag som 17 åring ;)

Jaa nu har det gått en dag! Äntligen är jag 17 år! ;) Igår när jag kom hem hade mamma gjort jätte god mat : kött, klyftpotatis och kryddig bea sås! Åhh vad gott det var! Efter det vart det paket öppning och jag fick en vågtång och en digital kamera överlycklig!! :D Bara det att dom hade inte köpt något minneskort till för dom tänkte att jag kunde önska mig det i julklapp, och imorse upptäckte jag att det bara går in 3 bilder på kameran vad tänker dom med varför sa försäljarna inte det så att dom kunde ha köpte ett minneskort!? Men det ska nog ordna sig :) Ikväll kommer älskling hem och äver släkten kommer hem till mig för att fira mig myys :D Igår varvi även i Mora för att handla lite och då vart det även lite fika mitt i Mora :)
Nu ska jag försöka jobba lite svenska men det kommer nog inte att gå så bra ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0