Hemma igen!

Så nu var man hemma igen! Nu sitter jag i soffan efter en hel dag men varit grymt roligt!
När jag kom till Rättvik igen var det 45 minter kvar tills jag skulle klippa mig så jag orkade inte gå hem så jag gick runt på Rättvik en bra stund! Gick och klippte mig vart faktsikt nöjd sen stod jag och pratade med henne en bra stund, ända tills nästa kund kom! Cyklade hem for, han vara hemma 20 minuter sen fikc pappa skjusa ner mig till fricks där jag träffade på Nicole vi gick in där och åt chokladboll och macka och bara satte och skrattade. Vi var verkligen skit nervösa inför vi skulle prata. För er som inte vet så pratade vi på öppet hus på Leksand gymnasium ikväll. Vi kom dit kikade runt lite jätte nervösa sen kom dom var inte sån stor grupp första gången men det gick bra! Mycket bättre än förväntat. Andra gången gick det jätte bra då var det verkligen roligt att stå där, alla föreldrar verkade vara jätte nöjda och lärarna var också jätte nöjda :D Sissta passet kom det ingen tråkigt nog, men vi fick komma hem tidigare i alla fall :) En varsin biobiljett ska vi få också "New moon" nästa eller :D Toppen dag måste jag säga! Nu ska jag titta vidare på tven! Föresten bara 3 dagar kvar till min födelsedag nu!! :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0