Imorgon! :D

Idag har det faktiskt varit en helt okej dag! Fick sov morgon till7.10 för att vi inte hade någon svenska, skönt! Så åkte till skolan hade engelska, idrott då vi hade vollyboll där jag insåg hur dålig jag var så istället gick jag till Nicole och vi började på vårt step up pass som vi ska ha efter jul :) Sen sista lektionen hade vi näthandel som jag och Ellen typ fick damp på Ellens dator dog helt, men jag fick sitta kvar i 20 minuter extra men skönt att bli klar med det i alla fall. På vägen hem fick jag sällskap av Jozze :) När vi kom till Rättvik följde hon med mig och mötte mamma sen cyklade hon vidare och jag och mamma gick in och tittade på nya tapeter till mitt rum :) vi hittade ett par jag tog dom jag fick typ bara titta i 3 böcker för annars skulle jag aldrig kunna bestämma mig jag ska alltid vela så innan jag bestämt mig, jag kunde ha settat kvar där hela natten! Sen åkte jag hem och packade och lagade mat sen åkte vi upp till Elina som fyller 6 år på Fredag och grattade henne lite :) Så nu hade jag snart tänkt att jag ska gå in i duschen en sväng. Och imorgon bitti åker jag och är borta ända tills på Måndag shit vad sköönt det ska bli och komma bort! :D Men plugg blir det då ändå i helgen!
Så himmla fin bild sen vi var i Norge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0