Lördag kväll!

Ligger i sängen för mig själv tänkte passa på att skriva lite menans älsklingen inte är här ;) Han är ute med Emil och åker lite bil, hoppas att dom har skojj! Idag har det väl inte hänt så mycket. Kört till leksboda sen Leksand en vända sen har jag mest latat gjort lite mat och så. Och nu på kvällen fick jag min efterlängtade räkmacka åhh vad gott det var :D

I Torsdags kväll vid 6 tiden kom Jozze vi satte och pratade skrattade och flumade som vanligt när vi är med varandra ;) Hon tappade telefonen på något konstigt sätt när hon pratade med Jonas jag höll på skratta ihjäl mig, det går verkligen inte att förklara hur roligt det såg ut! Sen efter många om och men bestämde vi oss för att cykla ner till affären för att handla någonting mumsigt att äta på! Det hade snöat hela dagen och snöade då också Jozze skulle testa bromsen och fick till en liten sladd höll på att åka in i vägräcket livsfarligt men det såg också så sjukt roligt ut bakifrån skrattade nog hela vägen ner till affären förlåt gumman! Vi kom hem med ben&jerrys, choklad, ciabatta och cola och desutom så såg vi ut som snö gubbar när vi kom hem, haha. Sen vart det sex and the city och bara sitta och gotta riktigt mysig kväll :D Nu orkar jag inte skriva någonting mer funderar på att se på lite sex and the city:)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0