Måndag igen!

Då var det Måndag igen klockan ringde 04.00 imorse också älsklingen skulle åka uppåt igen men Jimmy kom inte förens vid 05.00 typ. Jag släpade upp honom ur sängen fick en mysig puss och en kram innan han åkte uppåt igen, men han kommer juh på Fredag :D Kommer väl inte hinna synas just så mycket då eftersom att det är gymnasiefest men vi har juh Lördag och Söndag på oss :) Skolan var väl precis som en vanlig Måndag förutom att jag och Nicole var lite över fnissiga ;) Haha! Båda var typ super trötta. När jag kom hem tittade jag och stoffe på wallander-prästen stoffe ligger hemma och är sjuk stakarn!  Den var väl helt okej måste jag säga.
Just nu lyssnar jag på musik och laddar inför step upen :)
Skriver kanske mer ikväll!

PUss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0