Mys!

Sitter i älsklingens soffa nu han är helt inne i ven någon film hette typ Eragon tror jag, jag hängde inte med ifrån början och då tyckte jag inte att det var nå roligt. Jag har det jätte bra här uppe sjukt skönt att vara hemifrån! Vi har väl inte gjort sådär jätte mycket. Men idag har vi i alla fall möblerat om lite i älsklingens vardagsrum och städat :) När vi höll på så vart jag jätte illa månende fick lov att lägga mig trodde seriöst att jag skulle spy och få magsjuka men så vart det inte sån tur var! Idag har även snön kommit här, snöade när jag vaknade imorse slutade för inte allt för länge sen så snö ligger det på backen :) Lägger ut lite bilde när jag kommer hem för jag har glömt att ta med mig kabeln till kameran!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0