Nack värk!

Shiit vilken nack värk jag har fått, somnade till på dagen igår och sen dess har det hållt i sig jobbigt måste jag säga! När jag skulle pussa Marcus idag fick han böja sig neråt rätt så mycket för att jag inte kunna titta uppåt så bra :P Det var lite kämpigt att hänga tvätt också! Har settat och kikat på lite kök med mamma nu tills vi ska göra om längtar bane mig för att det kommer bli så himmla snyggt! Har även tittat på heartbreak hotel tdet är en hädtigycker att film ;) haha.
Imorgon är det skola igen, sen till Rättvik för att klippa sig sen tillbaka till Leksand för öppet hus ska stå inför föreldrarna och prata läskigt :S Förhoppningsvis kommer det att gå bra!
Nu ska jag gå och borsta tänderna och ringa älsklingen :)

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0