Rubrik brist igen!

Var meningen att vi skulle ta sprutan i skolan idag men vart inte av pga av någon anledning som jag inte fattade. Så sprutan blir imorgon 13.20 jag som ändå hade lyckats lugnat ner mig lite! Jag är jätte sprut rädd, jag vill juh inte ligga sjuk på min egen födelsedag! Idag när jag kom hem satte jag mig faktiskt och pluggade lite stolt! Vart engelska och samhällskundskap. Tycker att prov borde förbjudas på ens födelsedag ;) Nu sitter jag här och känner mig allmänt tjock, vill ut och röra på mig men har typ ingenstans där det är trtoar hela vägen så i fall att jag ska ut så måste jag ha en reflexväst som knappt går över min jacka, nej tack! Får se till att ta en lång promenad imorgon istället sen har vi juh idott då också hoppas på innebandy! Funderar på att gå och lägga mig och titta på en film och somna i tid ikväll. Jag snoozade i 1 timme i morse jag var vaken men kroppen orkade bara inte gå upp helt sjukt, så imorgon måste jag upp och duscha!
God natt :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0