Snö!

Snöar rätt rejält ute nu måste jag säga var lite tungt och kallt att cykla hem! Hade matteprov idag vette tusan hur det gick kommer säkert få IG suger på matte! Satte över lektionens slut missade tåget pga att jag höll på med ett tal över en kvart typ och sen när jag kommer på det så var det precis som jag hade gjort i början fast slagit fel på miniräkaren bara, tror ni jag var lite irreterad eller?
Fick sitta och vänta på bussen som kom 11.35, när jag kom till Rättvik så mötte jag upp Jozze så gick vi till erkut och käkade lite lunch mysigt! :) Ikväll kommer hon nog till mig så ska vi säkert sitter och titta på sex and the city eller O.C ;) haha. Nu ska jag titta på sex and the city läxfri så då ska jag passa på! :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0