Sorry, dålig uppdatering!

Jag vet, jag har typ inte skrivit på flera dagar har varken haft ork eller tid i fall att jag ska vara ärlig. Varit med älsklingen typ hela lovet vi har målat källaren hemma i huset, vart riktigt snyggt måste jag säga! Vi har fixat och donat med en massa men vi har också latat ;) I helgen var vi med Jozze och Jonas tittade på film och bara myste, tittade på en film med en massa blod och jag höll verkligen på spy aldrig varit med om något liknande! PÅ LÖrdagen var jag och pappa ut och övningskörde lite skulle egntligen bara fram och tillbaka till Vikarbyn så älsklingen stannade hemma med det slutade med att vi hamnade i Sollerön hos farmor och farfar och hälsade på älsklingen var väl kanske inte allt för glad, men ibland kan juh faktiskt oväntade planer komma upp :) Riktigt kul var det att köra gick faktiskt ganska bra måste jag säga! Han sova hos mig till idag han och Jimmy åka runt 4.30 imorse riktigt skönt att få somna bredvid honom på en Söndag<3
Har varit vaken sen klockan 4 imorse, skulle bara dra upp älösklingen men sen sa pappa att han sett en dörr vara uppen in till ett sommarhus så han hade ringt polisen vi vet inte i fall att det hade varit inbrott än. Sen kommer jag och älsklingen in i köket då ser vi att var garage dörr är öppen ringde till pappa och frågade i fall han hade varit in där men det hade han inte. När Jimmy kom tog jag med mig honom och Marcus upp dig för att kolla i fall att någonting var borta där men det var det inte, så antagligen så hade bara dörren blåst upp skönt! MEn jag var fortfarande så nervös så jag kunde inte somna om men gick jag la mig i sängen med full belysning på och spelade lite på mobilen. Och nu sitter jag i skolan första dagen på 4 veckor känns konstigt måste jag säga! Tråkigt att Jozze inte är här och hon kommer inte vara här på 4 veckor heller :( Nu har jag teckenspråk men hade någon vikarie som skrev vad vi skulle göra sen gick han var bara att repetera gissa om alla sitter på nätet istället ;) haha.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0