Tisdag..

Har varit segt måste jag säga typ hållt på somnat hela dagen, fattar inte hur man kan vara så trött? Lär väl bero på det här skit vädret. Sån tur har man Nicole i skolan som är som hon är ;D Haha. Nejdå gumman du får mig at skratta :D Känns lite konstigt att vara i skolan när Jozze inte är där och hon kommer inte vara där på 4 veckor heller..
Settat och pluggat närhandel nu ett tag men har sån huvudvärk nu så jag har gett upp, känns nästan som om jag har glömt bort lite hur man göra? Haha. Varit lite bortskänd under APU veckorna inte haft några konstanta läxor utan istället en uppgift. Snart blir det nog lite sex and the city :)
Har varit inbrott i 2 hus bredvid mig läskigt värre :S Sån tur är så är vi typ jämt hemma så att dom inte kommer hit! Fattar inte vad folk tänker med!?
Nää nu orkar jag inte skriva mer ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0