Vaccinarad och klar!

Nu är äntligen vaccinet i mig, var verkligen jätte nervös innan dom tog det! Gjorde inte så värst ont men nog kändes det jag vart typ illa mående och yr efteråt var ett tag jag trodde att jag skulle svimma men Nicole sprang iväg och hämtade vatten åt mig så det gick bra :) Nu har jag inte så värst ont i armen hade det typ direkt efteråt konstigt tycker jag men nu är den bara lite öm :) Har försökt pluggat till samhälls provet som jag ska göra imorgon men vet inte vad jag ska plugga fattar ingenting sen när man typ ska sitta och läsa 20 sidor men huvudvärk! Så jag hoppas att jag kan lite i alla fall :) Har över 3 timmars hål innan så, jobbigt!!
Vid 21.30 skulle jag tydligen åka och möta Mathilda vet inte riktigt varför men det visar sig :P haha.
Imorgon är det min födelsedag! :D 
Nu orkar jag inte skriva mer ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0