19 oktober!

Prick en¨månad kvar tills jag fyller år idag, och jag önskar mig bara en bågtång och hoppas verkligen på att jag kommer få det! Just nu sitter jag här med en grymt envis hicka, har precis ätit korv med bröd för att klara mig så att jag kan äta middag efter step upen som är idag :) Känner mig typ grymt sliten även fast jag inte gjort någonting i helgen bara gått runt i mina egna tankar typ. Fick vara vid frukten idag efter lunch fanns det typ ingenting att göra så då var det tråkigt lager plock som gölde inte för att klaga med det är grymt tråkigt! Så efter en stund så gick jag upp och tog lite rast istället och sen frontade jag lite bara. Sen sa chefen idag att jag nog skulle få testa på kassan på Torsdag, roligt!!:D Plus att dom har helt nya kassor då också inte så illa va?;) Haha. Har precis settat och skrivit upp APU frågorna lär väl ta reda på svaren imorgon så att jag kan börja på rapporten har varit alldeles för lat för att gjort den!
Neej nu orkar jag inte skriva mer.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0