6/10 Jenny dagen ;)

Idag är det som sagt min namnsdag och det är faktiskt några som kom ihåg det även fast jag inte gjorde det själv ;) haha. Ännu en APU dag avklarad idag har jag bara plockat varor helt okej tycker jag faktiskt. Men jag har upptäckt att jag bär ta fler raster än bara 1 börjar få lite ont i fötterna ;) Men annars så är det helt okej.
Igår var det step up lika roligt som vanligt men riktig jobbigt ;) Idag blir det bara att lata funderar på att lägga mig och titta på lite O.C, har inga läxor förutom en jätte stor APU uppgift men den tänkte jag börja på nästa vecka när jag "bott" in mig lite mer :)

Marcus Rusten<3

Hörs kasnke sen.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

många kramar på namnsdagen grattis

2009-10-06 @ 19:46:56
Postat av: Sandra

Foppatoflor är assköna att jobba i :D HAde sånna hela sommaren på hemköp :P hehe

2009-10-06 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0