Fredag! :D

Legat i älsklingens säng hela morgonen och tittat på sex and the city, men jag kände att det var väl dags att gå upp och fräscha till sig lite så det vart gjort och mjukis byxorna åker på så sköna juh :D
Jag sa juh i Onsags att det var något roligt som skulle hände igår och det var det! Igår morse 05.30 ringde klockan upp packa det sista ner till bussen träffa Mathilda vidare till busstationen i Mora och hoppa på Östersunds bussen för jag skulle åka till älsklingen och överaska honom! jag planerade allting förra Torsdagen att jag skulle åka upp utan att han hade en aning om det så att han skulle tro att han fick lov att åka hem på Fredagen men sen i veckan så säger han att Holen (som han skulle åka med hem) hade tagit ledigt Fredag och skulle åka hem Torsdag istället så då fick jag lov att säga att jag fixat så jag kan komma up på Fredag. Igår 14.12 kom jag till Bräcke han hade ingen aning om att jag var här. Jag trodde faktiskt att han hade anat någonting eftersom jag inte svarat på hela dagen kunde juh inte eftersom han trodde att jag var på konsum och jobba. När jag kom till Brunflo så ringde jag upp honom låtsades som om jag var ute på lite rast rätt som det är började det att plinga så kom det ett tåg! Jag la på fort som satan och stängde av telefonen sen ringde jag upp så sa jag att telefonen stängde av sig han bah: Jaha dags att lämna in den igen då? Jag: Haha kanske det..
Jag gick hem till hans lägenghet ringde honom han sa att han skulle ringa när han kom hem. När han hade blivit avsläppt så ringde han jag hörde att han gick in genom porten vart lite nervös. Sen öppnade han dörren det tog några sekunder sen var det någon som flög han vart så rädd/chockad, haha! Han hade inte fattat någonting han var i chocktillstång ett bra tag! Riktigt roligt var det när han inte anat någonting eftersom han tjatat om sin överaskning som han sagt att han inte kommer få förens vi är gammla ;)
Typ direkt så ringde Larsson så då följde vi med dom för vi skulle titta på något gammalt militär ställe, och där var det fullt med snö vart jätte blöt i mina tygskor mina fötter var som isbitar! Sen skulle vi bara titta vart en väg ledde och vi var lite här och där och till slut var vi på en väg som typ aldrig tog slut? Efter vägen hittade vi en karta och på den fanns inte ens Bräcke med? Man undrade juh hur långt bort vi var egentligen, till slut kom vi ut på någon väg så pojkarna visste på ett ungefär vart vi var, vi var ute och åkte över 2 timmar vart en 8-9 mil tydligen, haha! Och jag var svin hungrig fick min mat till slut i alla fall :) Det värsta hade juh varit i fall att vi fick stopp där ute eftersom ingen hade en aning om vart vi var ;)
Ikväll vet jag inte vad som händer en sak vet jag och det är att jag ska se på idol och äta tacos det var kanske 2 saker ;D  Nu ska jag fortsätta titta på sex and the city!

Pusss&kraam


Kommentarer
Postat av: carina

fan vad kul att han inte hade anat något då haha då vart det ju en riktig överraskning för honom.

2009-10-16 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0