Green Room!

Ja dom ni ser så sitter ajg i green room just nu med Nicole vi har precis varit och käkat! Innan dess hade vi samhälls prov och det kommer stå ett STORT IG på papperet när jag får tillbaka det, om jag ens får tillbaka det han kanske slänger det i papperskorgen för att det var så dåligt? ;) Har rast i över 1 och en halv timme nu eftersom vi fick sluta över en timme tidigare på samhällen eftersom vi hade prov. När vi börjar har vi svenska där vi ska lämna in en reccention  och sen ska vi skriva en alalys som kommer vara minst lika dålig ;) Haha. Ringde nyss till Jozze också tänkte att jag kunde gå till dom när jag komm till Rättvik och vänta tills Sandra kommer, men nejdå dom dissarna slutar 13.30 :O Så i fall att Jozze inte är kvar så får jag väl gå hem ändå.
Idag kommer älsklingen hem också längtar!! :D

PUsss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0