Jag protesterar!

Åhhh jag hatar sjukdomar varöfr finns dom överhuvudtaget? Tänk vad skönt i fall att man jämt var frisk och aldrig missade någonting det skulle jag tycka om! Jaa som ni kanske anade nu så håller jag på att bli sjuk. Är helt slut i kroppen i fall att älsklingen inte skulle ha ringt på min luch idag så skulle jag inte klarat av att äta, när jag ställde mig upp vart det suddigt för ögonen och snurrade lite i huvudet men jag gav mig tusan på att jag skulle klara av det, och det gjorde jag åt någon "energi kaka" fungerade ett tag i alla fall. Nu har jag tryckt i mig c-vitaminer eftersom jag vägrar att bli sjuk ska äntligen få komma hemifrån och då ska jag inte vara sjuk! Ska vara pigg imorgon har jag berstämt! Har varken tid eller lust för att att vara sjuk.
Sen jag kom hem har jag bara legat och tittat på sex and the city ätit och varit ner och handlat med mamma hade tänkt att det här skulle vara en dag jag kunde göra någonting på men så vart det inte eftersom jag inte orkar!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0