Mums!

Just nu håller jag på lagar en god kladdkaka eller håller i alla fall tummarna för att den ska bli god :) Skulle egentligen varit ensam hemma men lyckades lura hem bror och Oliver är väl inte sådär jätte förtjust i att vara ensam hemma på kvällarna ;) Marcus drog till Säter på någon rocka billy fest hade också villat följt men var inte säker på i fall att jag kom in så då tyckte jag att det var bättre att han åkte själv, mina kvällar med tjejerna kommer så :) Igår fick jag träffa minJozze vart nästan så glad så att jag börja gråta, haha :D
Kvällen fortsätter väl med att tjocka sig med kladdkakan och grädde, klockan 22 blir det 2 fast 2 furious älskar filmen fast igår somnade jag till den första haha ;) Men ha en sån bra kväll :)

Puss&kram

Min kladdkaka innan den åkte in i den varma ugnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0