Onsdag!

Nu är jag hemma igen ifrån jobbet, det första jag fick göra när jag kom hem var att plocka ihop alla mina kläder jag rev ur gaderoben imorse bara för att jag skulle hitta en tröja som jag inte hittade irreterande! Det är juh så kallt på konsum så jag villa ha en extra tröja men nejdå, och sen kommer jag till jobbet då har jag glömt mitt linne!? Så då fick jag absolut ingen extra tröja så irreterande! Jag håller juh på "botar" mig mot min förskylning och imorse när jag kom till konsum så säger dom att jag ska hålla på med frys varorna kändes juh skit bra gå där och frysa men det har inte blivit något värre än i alla fall, tack och lov! Sen har jag fått hållt på med frukten varje dag det är faktiskt roligt tycker jag :) Nu väntar jag på att mamma ska göra lite mat, sen ska vi ner och hämta ut ett paket på ica och sedan vidare på konsum för att köpa mandariner för dom kostar bara 9.90 kr/kg ingenting juh och jag har inte ätit det på as länge :D
Imorgon händer en riktigt rolig sak men kan inte säga vad ;) Ni får nog veta i slutet av veckan ;)

Pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0