Onsdag!

Nu är jag hemma ifrån jobbet igen shit vad det blåser ute motvind hela vägen hem höll juh typ på dö! Nu sitter jag i soffan och dricker jucie mums det har jag längtat efter länge fick bara lov att köpa med mig en hem när jag slutade :) Idag började jag med att plocka lite frysvaror sån tur var fick jag ett par fingervantar eller vad man ska kalla det så jag slapp i alla fall frysa ihjäl. När jag vart klar med det så fick jag hjälpa till i mejeriet, riktigt cool kille som jobbar där tycker jag :D Sen har jag bara fått gått runt och tagit ut varor ifrån lagret dom 2-3 sista timmarna tråkigt måste jag säga! Får se vad som händer imorgon på Fredag kommer det varor och då villa mejeri killen (minns inte vad han heter) att jag skulle hjälpa honom så blir säkert att hoppa runt lite :)
Och imorgon är det torsdag och då kommer Marcus hem, mysigt :D Och ikväll ska jag vara med Jozze längtar, saknar henne som satan!

Puss&kram
'
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0